برای استفاده از قالب گرافیک پلاس ،توصیه می شود جهت اجرای بهتر قالب از  وردپرس ۵٫۸ یا بالاتر، .PHP ۷ یا بیشتر (وردپرس به طور رسمی نشان می دهد به استفاده از پی اچ پی ۷٫۴ ، ادامه)و Mysql ۵.۶ یا بیشتر بر روی سرور شما باشد . قالب گرافیک پلاس بر روی ویندوز تست شده است . در زیر فهرستی از موارد ذکر شده است ، شما باید کاملا اطمینان حاصل کنید که میزبان (سرویس دهنده هاست ) شما کل موارد را می تواند برای شما فعال کند .

  • بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که میزبان وب خود را تا به حداقل مورد نیاز برای اجرای وردپرس و تم.
  • همیشه مطمئن شوید که آنها در حال اجرا آخرین نسخه از وردپرس.
  • در صورت لزوم می توانید آخرین انتشار وردپرس را از مقام رسمی دانلود کنید وردپرس وب سایت.
  • همیشه ایجاد رمزهای عبور امن FTP و پایگاه داده.
حداقل  موارد نیاز :
بسیاری از مسائل شما ممکن است به اجرا مانند صفحه نمایش سفید، محتوای نسخه ی نمایشی با شکست مواجه می شود در هنگام واردات، محتوای صفحه خالی، پوست ذخیره نمی شود، اضافه کردن لیست ذخیره نمی شود و مسائل مشابه دیگر همه مربوط به محدودیت های پیکربندی پی اچ پی پایین است. راه حل این است که برای افزایش محدودیت های پی اچ پی. شما می توانید این کار را به صورت خودتان انجام دهید، یا با میزبان وب خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که آن محدودیت ها را به حداقل به صورت زیر افزایش دهند:
max_execution_time = 300
memory_limit = 128M
post_max_size = 64M
upload_max_filesize = 64M
max_input_time = 300
max_input_vars = 3000
همچنین در نظر بگیرید ارتقاء نسخه پی اچ پی خود را به آخرین نسخه، هر چه جدیدتر بهتر باشد.
در مواردی که خودتان نمی توانید نسخه PHP را به روز کنید، باید با میزبان خود در این مورد تماس بگیرید. روند ارتقاء بسیار آسان است و باید چیزی است که میزبان شما می تواند برای شما انجام دهد بدون تاثیر بر وب سایت خود و یا شارژ شما هزینه. در اینجا یک نامه شما می توانید به شرکت میزبانی خود را ارسال کنید:
میزبان عزیز،
من در حال اجرا تم Wilcity در یکی از سرورهای شما و این تم توصیه کرده است با استفاده از حداقل پی اچ پی ۵٫۶ یا بالاتر. وردپرس، سیستم مدیریت محتوا که تم من استفاده می کند، پی اچ پی ۷٫۴ را به عنوان نسخه توصیه شده در صفحه مورد نیاز خود ذکر کرده است:
آیا می توانید لطفا به من اطلاع دهید اگر میزبانی من پشتیبانی از پی اچ پی ۷٫۰ یا بالاتر و چگونه من می توانم ارتقاء داده شده؟
همچنین لطفا آن محدودیت ها را به حداقل به عنوان زیر افزایش دهید:
max_execution_time = 180 memory_limit = 128Mpost_max_size = 64Mupload_max_filesize = 64Mmax_input_time = 60max_input_vars = 3000
مشتاقانه منتظر پاسخ شما هستم .
چگونه برای بررسی محدودیت های فعلی پی اچ پی خود را؟
شما می توانید محدودیت های پیکربندی پی اچ پی خود را نیز با نصب بررسی وردپرس phpinfo()پلاگین و سپس رفتن به تنظیمات >پی اچ پی. ستون اول (Local) به مقدار نصب شما اشاره دارد و ستون دوم (Master) به حدود میزبان شما اشاره دارد. مقادیر اخیر اغلب پایین تر هستند اگر شما یک بسته میزبانی ارزان تر را انتخاب کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *