گوتنبرگ ویرایشگر جدید وردپرس است که قرار است در چند ماه آینده منتشر شود، زمانی که نسخه ۵٫۰ وردپرس معرفی می شود. گوتنبرگ در حال حاضر در بتا است، و در مخزن به عنوان یک پلاگین در دسترس است.

چند ماه پیش ، ما منتشر شد به روز رسانی شامل سازگاری کامل بین المنتور و گوتنبرگ. امروز، ما هیجان زده را به ادغام المنتورگوتنبرگ حتی بیشتر!

معرفی بلوک عنصر برای گوتنبرگ! بلوک عنصر یک پلاگین جداگانه است, قابل دانلود از مخزن وردپرس (آن را در نهایت خواهد شد در هسته اصلی پلاگین ما گنجانیده). این اجازه می دهد تا شما را به جاسازی قالب المنتور در داخل ویرایشگر گوتنبرگ با یک کلیک.

چگونه کار می کند

موقعیت های مختلف که در آن شما ممکن است بخواهید برای اضافه کردن قالب المنتور به گوتنبرگ وجود دارد. یک مورد استفاده زمانی است که شما در حال نوشتن وبلاگ خود را، و می خواهید برای وارد کردن یک جعبه تماس به عمل است که شما قبلا در المنتور طراحی شده است.

در اینجا این است که چگونه آن را انجام دهد:

اگر می خواهید قالبی را که اضافه کرده اید ویرایش کنید، روی دکمه “ویرایش الگو با Elementor” کلیک کنید.

عنصر در مقابل به علاوه گوتنبرگ

از آنجا که بسیاری از کاربران ما مضطرب و گیج در مورد گوتنبرگ، این فرصت خوبی برای بحث در مورد گوتنبرگ، المنتور ، و چگونه ما آینده و همکاری هر ویرایشگر را ببینید.

در آینده، آیا گوتنبرگ جایگزین عنصر خواهد شد؟

پاسخ ساده است — مطلقا نه!

در المنتور ، این ماموریت در حال انجام ما برای ارائه سریع ترین، ساده ترین و مفیدترین راه برای ساخت و طراحی وب سایت بوده است. این چیزی است که ما را از زمانی که عنصر برای اولین بار راه اندازی شد، بیش از دو سال و نیم پیش رانده است، و به هدایت ما در آینده ادامه خواهد داد.

خوشبختانه، زیر عظیمی از مردم چشم انداز ما را به اشتراک می گذارند، و کمک کرده اند تا دید ما به حقیقت ب پیوندد.

المنتور در یک بازار اشباع راه اندازی شد، با بسیاری از صفحه ساز و جایگزین های سازنده وب سایت. ما موفق شدیم با ارائه بهترین راه حل به رهبران بازار مان تبدیل شدیم و قصد داریم به رهبری راه ادامه بدهیم.

نتیجه

بلوک های المنتور یک گام بزرگ به جلو، از نظر یکپارچه سازی قابلیت های المنتور در ویرایشگر جدید وردپرس است.

یک قدم جلوتر از همه باشید. ساخت محتوای گوتنبرگ تیزتر با بلوک عنصر در حال حاضر!

منبع نوشته : سایت المنتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *